CICLE SUPERIOR

TREBALLEM AMB EL MOVIE MAKER

Ània Fernàndez de cinquè: 



Dayann Alejandra de cinquè:



Josep Gilabert de cinquè:



Júlia Figueres de cinquè:



Liber Garrido de cinquè:



Mireia Salvadó de cinquè:



Josep Vinyes de cinquè:



Jouhaid El Kantafi de cinquè:







Laura Valmaña de cinquè:




 QUI ÉS QUI?


Pareu atenció i endevineu de quin alumne/a de cinquè es tracta...




























 FEM GIFS EN MOVIMENT!!

Aprofitant que els alumnes de cinquè han treballate els volcans a medi natural. A classe de TAC hem fet uns gifs ben explosius!.


pimp your myspace
Make your own animation


Gickr helps you to pimp your myspace
Make your own animation

Create myspace graphic with Gickr
Make your own animation

graphic myspace at Gickr.com
Make your own animation

free graphic for myspace
Make your own animation

pimp myspace - Gickr
Make your own animation


Gickr helps you to pimp your myspace
Make your own animation


                                     PROJECTE TAC

Els alumnes de sisè han portat a terme un projecte d'investigació amb la finalitat d'observar i reflexionar sobre la influència dels mitjans audiovisuals i de comunicació (MAVC) en les seves vides. Tenint com a fil conductor l'ús de les TIC.
PER ON COMENÇAR?

  • Primer pas: Definir els blocs de continguts
El pas previ a l'elaboració de l'enquesta va ser establir els blocs en que es basarien les preguntes.

El debat es va obrir i varen ser moltes aportacions. Davant l'allau d'aquestes, vam decidir que havíem de concretar i centrar-nos en aquells mitjans més coneguts i possiblement més utilitzats per la majoria de la població.

la televisió, l’ordinador, la ràdio, les videocònsoles i la càmera digital.
  • Segon pas: Elaboració de l'enquesta
L'alumnat de sisè i la mestra TAC, aconsellats en tot moment per l’assessora TAC del CRP del Baix Ebre, van elaborar una enquesta adreçada als 78 alumnes del centre.

Van tenir molta cura en redactar les preguntes utilitzant un llenguatge coeducatiu i no sexista. Un cop establert un primer esbós i supervisat, ja tocava fer d'enquestadors. L'alumnat van treballar en diferents editors de text, per tal de recollir la informació i posteriorment processar-la.
  • Tercer pas: Fem d'enquestadors
El següent pas era difondre l'enquesta i recollir-ne els resultats. Organitzats en grups, els alumnes de sisè van enquestar a l'alumnat de cicle inicial. L'alumnat de cicle inicial va rebre una ajuda de lectura i de comprensió per part de l'alumnat de sisè, el cicle mitjà i superior van ser autònoms.






  • Quart pas: Sistematitzar la informació
Un cop recollides totes les enquestes, l'alumnat de sisè van elaborar una taula de resultats.

Així doncs, els/les alumnes van aprendre a treballar amb les dades, creant taules, fent sumatoris, establint els percentatges i creant gràfiques. Un cop elaborades les gràfiques, cada grup d’alumnes de sisè s’encarregaria d’un bloc de continguts diferents:
Grup1/Bloc 1: Hàbits diaris

Grup 2/Bloc 2: la televisió

Grup 3/Bloc 3: l’ordinador

Grup 4/Bloc 4: la ràdio

Grup 5 /Bloc 5: les videocònsoles

Grup/Bloc 6: la càmera digital.
El debat es va obrir un cop l'alumnat van presentar les seves presentacions als seus/es companys/es de classe. Per tal que pugessin autoavaluar-se i ser conscients dels seus punts forts i febles, tot aquest procés es va gravar i l'alumnat amb el seu visionament va poder millorar la seva exposició.
Cinquè pas: Xerrada de difusió als alumnes de l'escola

El coneixement de la realitat, ens va confirmar allò que ja intuïm:
Els alumnes dediquen una gran part del seu temps de lleure a mirar la televisió .
El mitjà audiovisual preferit és l’ordinador, seguit de la Televisió i de la Play.

Les conclusions que van extreure i van exposar a l'escola es mostra en la següent presentació:
View more presentations from Irisat.
Si voleu veure les exposicions feu clic als noms dels/les alumnes:

Marc, Urko, Kevin, Yago, Mariana, Sergi, Sarai, Mihaela, Laura i Beti.



FELICITATS PER LA
FEINA QUE HEU FET!!