Dayann Alejandra de cinquè:
Josep Gilabert de cinquè:
Júlia Figueres de cinquè:
Liber Garrido de cinquè:
Josep Vinyes de cinquè:
Jouhaid El Kantafi de cinquè:
Laura Valmaña de cinquè:
QUI ÉS QUI?
Pareu atenció i endevineu de quin alumne/a de cinquè es tracta...
FEM GIFS EN MOVIMENT!!
Aprofitant que els alumnes de cinquè han treballate els volcans a medi natural. A classe de TAC hem fet uns gifs ben explosius!.
Make your own animation
Make your own animation
Make your own animation
Make your own animation
Make your own animation
Make your own animation
Make your own animation
PROJECTE TAC
Els alumnes de sisè han portat a terme un projecte d'investigació amb la finalitat d'observar i reflexionar sobre la influència dels mitjans audiovisuals i de comunicació (MAVC) en les seves vides. Tenint com a fil conductor l'ús de les TIC.
PER ON COMENÇAR?
- Primer pas: Definir els blocs de continguts
El debat es va obrir i varen ser moltes aportacions. Davant l'allau d'aquestes, vam decidir que havíem de concretar i centrar-nos en aquells mitjans més coneguts i possiblement més utilitzats per la majoria de la població.
la televisió, l’ordinador, la ràdio, les videocònsoles i la càmera digital.
- Segon pas: Elaboració de l'enquesta
Van tenir molta cura en redactar les preguntes utilitzant un llenguatge coeducatiu i no sexista. Un cop establert un primer esbós i supervisat, ja tocava fer d'enquestadors. L'alumnat van treballar en diferents editors de text, per tal de recollir la informació i posteriorment processar-la.
- Tercer pas: Fem d'enquestadors
- Quart pas: Sistematitzar la informació
Així doncs, els/les alumnes van aprendre a treballar amb les dades, creant taules, fent sumatoris, establint els percentatges i creant gràfiques. Un cop elaborades les gràfiques, cada grup d’alumnes de sisè s’encarregaria d’un bloc de continguts diferents:
El debat es va obrir un cop l'alumnat van presentar les seves presentacions als seus/es companys/es de classe. Per tal que pugessin autoavaluar-se i ser conscients dels seus punts forts i febles, tot aquest procés es va gravar i l'alumnat amb el seu visionament va poder millorar la seva exposició.Grup1/Bloc 1: Hàbits diaris
Grup 2/Bloc 2: la televisió
Grup 3/Bloc 3: l’ordinador
Grup 4/Bloc 4: la ràdio
Grup 5 /Bloc 5: les videocònsoles
Grup/Bloc 6: la càmera digital.
El coneixement de la realitat, ens va confirmar allò que ja intuïm:
Els alumnes dediquen una gran part del seu temps de lleure a mirar la televisió .
El mitjà audiovisual preferit és l’ordinador, seguit de la Televisió i de la Play.
Les conclusions que van extreure i van exposar a l'escola es mostra en la següent presentació:
View more presentations from Irisat.
Marc, Urko, Kevin, Yago, Mariana, Sergi, Sarai, Mihaela, Laura i Beti.
FELICITATS PER LA
FEINA QUE HEU FET!!